Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Uchwała Nr III.23.2024 Rady Miejskiej w Białej z dnia 27-06-2024 w sprawie przyjęcia realizacji części zadania pn. ⹂Dożynki Wojewódzkie 2024ˮ

Na podstawie art.18 ust.2 pkt 11 w związku z art.8 ust.2a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 i 721) Rada Miejska w Białej uchwala, co następuje:

§ 1. Przyjmuje się do realizacji cześć zadania pn. ⹂Dożynki Wojewódzkie 2024ˮ w zakresie zapewnienia:
1) namiotów (namiotu głównego i namiotu stanowiącego zadaszenie pod korony),
2) promocji przedsięwzięcia w mediach,
3) poczęstunku dla zaproszonych gości i uczestników przedsięwzięcia,
4) zabezpieczenia medycznego,
5) ochrony przedsięwzięcia wraz z planem zabezpieczenia przedsięwzięcia,
6) barierek ochronnych,
7) druku, opracowania plakatów i zaproszeń wraz z wkładką i kopertami oraz grafiki na ekran diodowy,
8) zabezpieczenia sanitarnego,
9) dekoracji stołów i sceny,
10) energii - 2 agregatów, w tym agregatu scenicznego 220 kW,
11) promocji produktu tradycyjnego - kołacza śląskiego posiadającego Chronione Oznaczenie Geograficzne.

§ 2. Podstawą powierzenia Gminie Biała realizacji części zadania, o którym mowa w § 1, będzie porozumienie określające zasady przeprowadzenia i rozliczenia przedmiotowego zadania.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Białej.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wiceprzewodniczący Rady

Damian Tarnowski

 

PDF   Uchwała Nr III.23.2024 Rady Miejskiej w Białej z dnia 27-06-2024 w sprawie przyjęcia realizacji części zadania pn. ⹂Dożynki Wojewódzkie 2024ˮ.pdf (171,97KB)