Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Podinspektor ds. Funduszy Zewnętrznych i Promocji w Referacie Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Promocji

Wymiar czasu pracy: pełny etat
  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

    1. Obywatelstwo polskie
    2. Wykształcenie średnie lub wyższe. W przypadku wykształcenia średniego  wymagany 3 letni staż pracy 
    3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
    4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    5. Nieposzlakowana opinia
    6. Znajomość przepisów ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. 2022 r. poz. 1079)
    7. Znajomość przepisów dot. funkcjonowania i kompetencji samorządu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem samorządu gminnego (ustawa dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1465.)
    8. Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania funduszy europejskich w obowiązujących obecnie  perspektywach  finansowych, realizowanych programach  na poziomie krajowym, regionalnym
  2. WYMAGANIA DODATKOWE:

    1. Ogólna znajomość zagadnień  z ustaw:
      1.  prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2024 r. poz.1320)    
      2. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572),
      3. kodeks cywilny – w zakresie dot. zawieranie umów (Dz. U z 2024 r. poz.1061 z późn. zm.) 
      4.  o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 )
      5. ustawa o dostępie do informacji publicznej ( Dz.U. z 2022 r. poz. 902)
    2. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych  -  przygotowanie,  realizacja   i  rozliczania projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych
    3. Umiejętność interpretacji przepisów prawa wspólnotowego i polskiego
    4. Umiejętność sporządzania pism i korespondencji urzędowej
    5. Umiejętność pracy w zespole , odpowiedzialność, kreatywność, terminowość,  umiejętność  analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, umiejętność działania w sytuacjach stresowych
    6. Umiejętność pracy w terenie
    7. Biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego w tym: pakietu biurowego i poczty elektronicznej, sprawne poruszanie się po internecie i mediach społecznościowych, obsługa oprogramowania graficznego oraz obsługa aplikacji lub oprogramowania do administrowania projektami
  3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

    1. Gromadzenie  informacji w zakresie możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań gminy, dokonywanie analizy dostępnych źródeł finansowania dla planowanych do realizacji działań
    2. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie analizy źródeł finansowania, przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych z środków zewnętrznych
    3. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, organizacjami pozarządowymi w zakresie pozyskiwania  przez nich  środków pomocowych zewnętrznych, pomoc przy przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych
    4. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych  na dofinansowanie realizacji zadań gminy przy zaangażowaniu zewnętrznych środków finansowych, współpraca w tym zakresie z pracownikami referatu oraz innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy
    5. Prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej realizacji i rozliczania  pozyskanych funduszy zewnętrznych (w tym wniosków o płatność częściową i końcową, harmonogramy płatności), współpraca w tym zakresie z  pracownikami Urzędu
    6. Nadzorowanie, kontrolowanie zgodności realizowanych projektów z zawartymi umowami i obowiązującym prawem
    7. Przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektów, wykonywanie zadań w zakresie promocji projektów
    8. Współpraca z  instytucjami zarządzającymi, instytucjami wdrażającymi oraz innymi podmiotami koordynującymi przydział  środków zewnętrznych
    9. Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dot. realizowanych projektów mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektów
    10. Prowadzenie działań promocyjnych Gminy Biała, w szczególności:
      1. inicjowanie i podejmowanie działań mających na celu promocję wydarzeń, w sferze wszelkich dostępnych środków informacyjno-promocyjnych
      2. opracowywanie materiałów promocyjnych
      3. prowadzenie profilów Gminy na portalach społecznościowych
  4. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY

    1. Miejsce pracy znajduje się na  I piętrze   II piętrowego budynku Urzędu 
    2. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
    3. Stanowisko związane z wykonywaniem zadań poza siedzibą Urzędu
  5. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:

W Urzędzie Miejskim w Białej w  miesiącu wrześniu   2024 r.  wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w  rozumieniu  ustawy  o  rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej  6%

  1. WYMAGANE DOKUMENTY:

    1. List motywacyjny
    2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
    3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
    5. Kserokopie świadectw pracy w przypadku posiadania stażu pracowniczego
    6. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych
    7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    8. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z  pełni praw publicznych
    9. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 
    10. Oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
    11. Kserokopie dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności , jeżeli kandydat chce skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
  2. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

    1. Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. funduszy zewnętrznych i promocji w Referacie Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Promocji”   należy składać  w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Białej – Sekretariat  (pokój nr 13 – I piętro) lub przesłać na  adres:
      Urząd Miejski w Białej, ul. Rynek 10, 48-210 Biała w terminie do dnia 28 października 2024 r. do godz.17:00.
    2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu, a nie data wysłania do Urzędu.
  3. INNE INFORMACJE:

    1. Nabór zostanie przeprowadzony przez Komisję Rekrutacyjną powołaną zarządzeniem Burmistrza Białej
    2. Etapy naboru to:
      1. sprawdzenie ofert pod względem formalnym (bez udziału kandydatów)
      2. rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne
    3. Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
    4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.biala.gmina.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. Urzędu.

KLAUZULA  INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z NABOREM PRACOWNIKA

  1. Administratorem Państwa danych jest Burmistrza Białej z siedzibą  w Białej, Urząd Miejski  ul. Rynek 10, 48-210 Biała, tel. 774388531, faks: 774387679, e-mail: sekretariat@biala.gmina.pl
  2. Inspektorem ochrony danych jest: Krzysztof Kranc, tel.: 509947925, e-mail: poczta@krzysztofkranc.com
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu: rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych:
    1. zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby, której dane dotyczą,
    2. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
    3. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, który to obowiązek określa:
      • ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
      • ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

oraz inne, odrębne, właściwe ze względu na ww. cel przetwarzania, przepisy prawa i/lub umowy, czy inne instrumenty prawne, w tym regulacje wewnętrzne administratora, do których stosowania administrator jest zobowiązany w związku z realizacją ww. celu przetwarzania.

  1. Odbiorcy danych osobowych / kategorie odbiorców danych: odbiorca publiczny oraz inne osoby fizyczne, prawne, organy publiczne, jednostki lub inne podmioty, uprawnione na podstawie odrębnych, właściwych ze względu na ww. cel przetwarzania, przepisów prawa i / lub umów, czy innych instrumentów prawnych, w tym regulacji wewnętrznych administratora, do których stosowania administrator jest zobowiązany.
    Ponadto, dla zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania informuję, że:
  2. Z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w zdaniu drugim, Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji ww. celu przetwarzania.
    Jeżeli, w związku z realizacją ww. celu przetwarzania, zastosowanie znajdują przepisy prawa i / lub umowy, czy inne instrumenty prawne, w tym regulacje wewnętrzne administratora, pośrednio związane z ww. celem przetwarzania, stosuje się okresy przechowywania danych osobowych tam wskazane, o ile są dłuższe niż okres przechowywania niezbędny do realizacji ww. celu przetwarzania.
  3. Mają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  4. Mają Państwo prawo, w dowolnym momencie, do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. Podanie Państwa danych osobowych:
    1. jest wymogiem ustawowym, w odniesieniu do danych, których przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
    2. jest wymogiem umownym i warunkiem zawarcia umowy, w odniesieniu do danych, których przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. Podanie Państwa danych osobowych, będących wymogiem ustawowym, umownym i/lub warunkiem zawarcia umowy, jest obowiązkowe.
Podanie Państwa danych osobowych, przetwarzanych na podstawie zgody, jest dobrowolne.
Konsekwencją niepodania danych osobowych, których podanie jest obowiązkowe, jest brak możliwości realizacji ww. celu przetwarzania.
Niepodanie danych osobowych, których podanie nie jest obowiązkowe, może co najwyżej niekorzystnie wpływać na przebieg realizacji ww. celu przetwarzania.
  1. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzana w sposób zautomatyzowany.
  2. Państwa dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu.

Biała, dnia 17 października  2024 r.