Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w Białej dotycząca debaty nad Raportem o stanie Gminy Biała za rok 2024

Na sesji Rady Miejskiej w Białej w dniu 17 czerwca 2025 r. która odbędzie się o godz. 9- tej w  sali Urzędu Miejskiego w Białej ul. Rynek 10, Burmistrz Białej przedstawi Raport o stanie Gminy Biała, który obejmować będzie podsumowanie działalności za rok 2024, w szczególności realizacji: polityk, programów, planów obowiązujących w Gminie Biała oraz uchwał Rady Miejskiej w Białej.

Raport ten został radnym przekazany w dniu 30 maja 2025 r.

Nad przedstawionym Raportem przeprowadzona zostanie debata, w której głos zabierać będą  radni Rady Miejskiej oraz mogą zabierać mieszkańcy Gminy Biała.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie musi złożyć do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Białej pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób. 

Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana jest sesja Rady Miejskiej. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącą Rady zgłoszenia. 

W debacie głos będzie mogło zabrać maksymalnie 15 mieszkańców, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Po zakończeniu debaty nad raportem, Rada Miejska w Białej przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi wotum zaufania.

Zgłoszenia mieszkańców Gminy Biała do udziału w debacie nad raportem przyjmowane będą do dnia 16 czerwca 2025 r. w Urzędzie Miejskim w Białej ul. Rynek 10, pokój nr 17 – II piętro.

Wzór wniosku o wzięcie udziału w debacie dostępny jest również w referacie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Białej pok. nr 17. 

     Przewodnicząca Rady Miejskiej w Białej 

      Justyna Czaja

Biała, dnia 30 maja 2025 r.


DOCXWniosek o wzięcie udziału w debacie.docx (22,92KB)