Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Podinspektor ds. Ochrony Środowiska w Referacie Gospodarki Komunalnej i Zamówień Publicznych

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE.

BURMISTRZ BIAŁEJ OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE MIEJSKIM W BIAŁEJ ul. Rynek 10:

Podinspektor Ds. Ochrony Środowiska w Referacie Gospodarki Komunalnej i Zamówień Publicznych

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Termin rozpoczęcia pracy – 1 lipca 2025 r.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Obywatelstwo polskie

  2. Wykształcenie średnie lub wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym. W przypadku wykształcenia na poziomie średnim wymagany jest co najmniej trzyletni staż pracy

  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

  5. Nieposzlakowana opinia

  6. Znajomość przepisów dot. funkcjonowania i kompetencji samorządu gminnego ( ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.)

  7. Znajomość przepisów dotyczących gospodarowania nieczystościami ciekłymi (ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2024 r. poz. 399)

  8. Znajomość przepisów dotyczących prowadzenia Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków ( ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków Dz. U. z 2024 r., poz.1446 późn. zm.)

  9. Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. prawo wodne w zakresie dotyczącym gospodarowania nieczystościami ciekłymi ( Dz. U z 2024 r., poz.1087)

  10. Znajomość systemu informatycznego bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami ( BDO), a także znajomość systemu informatycznego ZONE - Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków

  11. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska w zakresie dotyczącym gospodarowania nieczystościami ciekłymi ( Dz. U. z 2025 r., poz.647 z póżn. zm)

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Ogólna znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2024 r. poz. 572)

  2. Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania

  3. Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz

  4. Umiejętność wykorzystywania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej

  5. Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres

  6. Umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office  (Word, Excel, LEX, i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku – obsługa systemu BDO, ZONE)

  7. Preferowane doświadczenie pracy w samorządzie terytorialnym

  8. Umiejętność stosowania interpretacji przepisów prawnych

3. UPRAWNIENIA:

1) Prawo jazdy kat. B.

4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

  1. Prowadzenie gminnej ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków,
  2. Przeprowadzanie u właścicieli nieruchomości ustawowych kontroli dokumentów związanych z pozbywaniem się z terenu nieruchomości nieczystości ciekłych,
  3. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarowania nieczystościami ciekłymi
  4. Przygotowywanie Uchwał Rady Miejskiej z zakresu gospodarowania nieczystościami ciekłymi,
  5. Przygotowywanie decyzji administracyjnych związanych z nakazem wykonania przyłączenia nieruchomości do istniejącej sieci kanalizacyjnej, wyposażenia nieruchomości w zbiornik bezodpływowy nieczystości ciekłych lub przydomowej oczyszczalni ścieków, 
  6. Prowadzenie bieżących spraw z zakresu  gospodarowania nieczystościami ciekłymi w gminie,
  7. Wprowadzanie danych do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) poprzez system teleinformatyczny ZONE między innymi wprowadzanie danych nieruchomości, przeprowadzanie inwentaryzacji budynków i generowanie z systemu dokumentów,
  8. Współdziałanie ze stanowiskiem ds. rolnictwa i obsługi funduszu sołeckiego w zakresie  organizacji pozarządowych.

5. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:

  1. Miejsce pracy znajduje się na parterze II piętrowego budynku Urzędu. W budynku znajduje się winda.

  2. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy

  3. Stanowisko związane z wykonywaniem zadań poza siedzibą Urzędu.

6. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:

W Urzędzie Miejskim w Białej w miesiącu maju 2025r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%

7. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. List motywacyjny

  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej

  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

  5. Kserokopie świadectw pracy w przypadku posiadania stażu pracowniczego

  6. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych

  7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  8. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych

  9. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

  10. Oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

  11. Kserokopie dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności, jeżeli kandydat chce skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.

8. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

  1. Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska w Referacie Gospodarki Komunalnej i Zamówień Publicznej” należy składać w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Białej – Sekretariat (pokój nr13 – I piętro) lub przesłać na adres:
    Urząd Miejski w Białejul. Rynek 1048-210 Biała w terminie do dnia 16 czerwca 2025 r. do godz. 1700

  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu a nie data wysłania do Urzędu.

9. INNE INFORMACJE:

  1. Nabór zostanie przeprowadzony przez Komisję Rekrutacyjną powołaną zarządzeniem Burmistrza Białej

  2. Etapy naboru to:

  3. sprawdzenie ofert pod względem formalnym (bez udziału kandydatów)

  4. rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne

  5. Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej

  6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.biala.gmina.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. Urzędu.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W ZWIĄZKU Z NABOREM PRACOWNIKA

 

  1. Administratorem Państwa danych jest Burmistrza Białej z siedzibą w Białej, Urząd Miejski ul. Rynek 10, 48-210 Biała, tel. 774388531, faks: 774387679, e-mail:

  2. Inspektorem ochrony danych jest: Krzysztof Kranc, tel.: 509947925, e-mail: poczta@krzysztofkranc.com.

  3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu:

rekrutacji na wolne stanowisko pracy.

Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych:

  1. zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby, której dane dotyczą,

  2. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,

  3. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, który to obowiązek określa:

  4. ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  5. ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

oraz inne, odrębne, właściwe ze względu na ww. cel przetwarzania, przepisy prawa i / lub umowy, czy inne instrumenty prawne,
w tym regulacje wewnętrzne administratora, do których stosowania administrator jest zobowiązany w związku z realizacją ww. celu przetwarzania.

  1. Odbiorcy danych osobowych / kategorie odbiorców danych: odbiorca publiczny oraz inne osoby fizyczne, prawne, organy publiczne, jednostki lub inne podmioty, uprawnione na podstawie odrębnych, właściwych ze względu na ww. cel przetwarzania, przepisów prawa
    i / lub umów, czy innych instrumentów prawnych, w tym regulacji wewnętrznych administratora, do których stosowania administrator jest zobowiązany.

Ponadto, dla zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania informuję, że:

  1. Z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w zdaniu drugim, Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji ww. celu przetwarzania. Jeżeli, w związku z realizacją ww. celu przetwarzania, zastosowanie znajdują przepisy prawa i / lub umowy, czy inne instrumenty prawne, w tym regulacje wewnętrzne administratora, pośrednio związane z ww. celem przetwarzania, stosuje się okresy przechowywania danych osobowych tam wskazane, o ile są dłuższe niż okres przechowywania niezbędny do realizacji ww. celu przetwarzania.
  2. Mają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  3. Mają Państwo prawo, w dowolnym momencie, do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  1. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  2. Podanie Państwa danych osobowych:

  3. jest wymogiem ustawowym, w odniesieniu do danych, których przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,

  4. jest wymogiem umownym i warunkiem zawarcia umowy, w odniesieniu do danych, których przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

Podanie Państwa danych osobowych, będących wymogiem ustawowym, umownym i / lub warunkiem zawarcia umowy, jest obowiązkowe.

Podanie Państwa danych osobowych, przetwarzanych na podstawie zgody, jest dobrowolne.

Konsekwencją niepodania danych osobowych, których podanie jest obowiązkowe, jest brak możliwości realizacji ww. celu przetwarzania.

Niepodanie danych osobowych, których podanie nie jest obowiązkowe, może co najwyżej niekorzystnie wpływać na przebieg realizacji ww. celu przetwarzania.

  1. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzana w sposób zautomatyzowany.

  2. Państwa dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu

 

Biała, dnia 04 czerwca 2025 r.

Burmistrz Białej

Edward Plicko