Zarządzenie Nr OR.120.3.2016 Burmistrza Białej z dnia 14-01-2016 w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim w Białej
Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202), art. 772 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 i 1662 , z 2015 r. poz. 1066, 1240, 1224 i 1268 oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786) zarządzam co następuje:
§1 W Regulaminie wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim w Białej wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.0152-11/09 z dnia 15 czerwca 2009 r. zmienionym zarządzeniami Burmistrza BiałejNr OR.120.11.2011 z dnia 18 lutego 2011 r. i Nr OR.120.32.2011 z dnia 4 sierpnia 2011r., załącznik nr 2 otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§2 Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Biała i Kierownikowi Referatu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Białej.
§3 Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia podania go do wiadomości pracownikom.
Burmistrz Białej
Edward Plicko
Zarządzenie Nr OR.120.3.2016 Burmistrza Białej z dnia 14-01-2016 w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim w Białej.pdf (208,72KB)