Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Karta usług numer 17/FN - Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości

Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości.


Miejsce załatwienia sprawy:

Referat Finansowy, pokój numer 16, drugie piętro, telefon: 774388547. 


Wymagane dokumenty:

Podanie o wydanie zaświadczenia o nie zaleganiu (podanie może być sporządzone samodzielnie lub przy wykorzystaniu formularza dostępnego na stronie internetowej urzędu lub w Referacie Finansowym (drugie piętro, pokój nr 16).


Opłaty:

  • od wydanego zaświadczenia – 21,00 zł.

Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.

Do wniosku należy dołączyć imienny dowód uiszczenia opłaty skarbowej wniesionej w Kasie Urzędu Miejskiego w Białej (I piętro pok. nr 10) lub na rachunek bankowy Gminy Biała : BS Biała 29890300022001000020200002 (należy podać : imię, nazwisko, adres oraz czego opłata dotyczy).


Termin załatwienia sprawy:

Od ręki przy zgłoszeniu, maksymalnie do 7 dni.


Tryb odwoławczy:

W przypadku odmowy wydania zaświadczenia, wydawane jest postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia, na które służy prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Białej, w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia . Zażalenie można składać w Referacie Finansowym ( II piętro, pok. nr 16) lub w Sekretariacie ( I piętro, pok. nr 13).


Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia1997 r. Ordynacja podatkowa ( tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 201 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1827 z późn. zm.).