Zarządzenie Nr OR.120.4.2017 Burmistrza Białej z dnia 16-01-2017 w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim w Białej
Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2016 r. poz. 902), art. 772 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz.1666i 2138) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786) zarządzam co następuje:
§ 1. W Regulaminie wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim w Białej wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.0152-11/09 z dnia 15 czerwca 2009 r. zmienionym zarządzeniami Burmistrza BiałejNr OR.120.11.2011 r. z dnia 18 lutego 2011 r., Nr OR.120.32.2011 z dnia 4 sierpnia 2011 r. oraz Nr 120.3.2016z dnia 14 stycznia 2016 r. , w załączniku 1 „Tabelastanowisk pracowniczych”, po stanowiskach pomocniczychi obsługi dodaje się następujące grupę stanowisk :” Doradcy:
Lp. | Stanowisko | zaszeregowania | funkcyjnego | Wymagania kwalifikacyjne | |
oraz umiejętności zawodowe | ( w latach) | ||||
1 | Doradca Burmistrza | XVII – XX | - | wyższe | 5 |
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Biała i Kierownikowi Referatu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Białej.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia podania go do wiadomości pracownikom Urzędu Miejskiego w Białej
Zarządzenie Nr OR.120.4.2017 Burmistrza Białej z dnia 16-01-2017 w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim w Białej.pdf (109,92KB)