Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr OR.120.5.2017 Burmistrza Białej z dnia 16-01-2017 w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Białej

Na podstawie art. 1042 § 2 i 1043 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 i 2138) zarządza się, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Pracy Urzędu Miejskiego w Białej ustalonym zarządzeniem Burmistrza BiałejNr OR.0152-22/09 z dnia 15 października 2009 r. zmienionym zarządzeniami: Nr OR.120.10.2011 z dnia18 lutego 2011 r., Nr OR.120.13.2011 r. z dnia 11 marca 2011 r. , Nr OR.120.21.2011 r. z dnia 9 czerwca 2011 r., Nr OR.120.28.2013 r. z dnia 21 czerwca 2013 r. ,Nr OR.120.49.2013 z dnia 25 listopada 2013 r.,Nr OR.120.10.2016 r z dnia 2 marca 2016 r. wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 23 ust.1 pkt 3, otrzymuje brzmienie:
"3) zadaniowy system czasu pracy dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach:

a) doradcy Burmistrza

b) konserwatora - palacza"


2) w § 25 dodaje się ust. 2a i 2b w brzmieniu:
" 2a. W przypadku konieczności wykonania pracy przez pracowników zatrudnionych na stanowiskach administracyjnych poza stałym rozkładem czasu pracy określonym w § 25 ust.1 pkt 1, ustala się harmonogramy czasu pracy.


2b. Harmonogramy sporządzają kierownicy poszczególnych referatów, a w stosunku do osób pracujących na samodzielnych stanowiskach Kierownik Referatu Organizacyjnego."

§ 2. Zobowiązuje się Sekretarza Gminy Biała do przekazania treści niniejszego zarządzenia pracownikom Urzędu Miejskiego w Białej na naradzie pracowniczej.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia przekazania go pracownikom Urzędu Miejskiego w Białej do wiadomości.
 



Burmistrz Białej

Edward Plicko

 

PDF   Zarządzenie Nr OR.120.5.2017 Burmistrza Białej z dnia 16-01-2017 w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Białej.pdf (92,53KB)