Uchwała Nr XXIV.247.2017 Rady Miejskiej w Białej z dnia 29-06-2017 w sprawie przekazania pisma według właściwości
Na podstawie art.18 ust 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2016 r., poz. 446 z późn. zm. 1) ) i art. 65 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2016 r., poz. 23 z późn. zm. 2) ) uchwala się, co następuje:
§ 1. 1. Uznaje się Radę Miejską w Białej za organ niewłaściwy do rozpatrzenia pisma wniesionego w dniu 6 czerwca 2017 r. przez mieszkańca Gminy Biała w sprawie niewłaściwego odbioru przebudowy drogi gminnej w Łączniku przy ul. Nowej oraz w sprawie udostępnienia informacji publicznej. 2. Pismo o którym mowa w § 1 przekazuje się do rozpatrzenia Burmistrzowi Białej.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Białej. § 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uchwała Nr XXIV.247.2017 Rady Miejskiej w Białej z dnia 29-06-2017 w sprawie przekazania pisma według właściwości.pdf (100,43KB)