Zarządzenie Nr OR.120.27.2017 Burmistrza Białej z dnia 28-11-2017 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Białej
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2017 r. poz. 1875) zarządzam co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Białej nadanym zarządzeniem Nr OR.120.15.2016 Burmistrza Białej z dnia 14 czerwca 2016 r. zmienionym zarządzeniami: Nr OR.120.23.2016 z dnia 25 sierpnia 2016 r., Nr OR.120.3.2017 z dnia 16 stycznia 2017 r. oraz Nr OR.120.13.2017 z dnia 20 kwietnia 2017 r., wprowadza się następujące zmiany: 1) w § 20 ust. 1 pkt 2 uchyla się lit. j;
2) w § 21 ust. 3 uchyla się pkt. 14;
3) w § 29 ust. 1 w pkt 3 lit. m otrzymuje brzmienie:
„m) sporządzanie sprawozdań dotyczących podatków i opłat lokalnych w tym w szczególności sprawozdania w podatku od nieruchomości, rolnym i leśnym i przekazywania tegoż sprawozdania ministrowi do spraw finansów publicznych corocznie drogą elektroniczną za pośrednictwem RIO Opole ; ”;
4) w § 32 pkt 17 otrzymuje brzmienie:
„17) współpraca z Spółką Wodociągi i Kanalizacja w Białej w zakresie opracowywania przez spółkę projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków; ”;
5) w § 32 pkt 18 otrzymuje brzmienie:
„18) zamieszczanie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej tu. Urzędu zatwierdzoną przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie taryfę albo tymczasową taryfę na zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków dla Gminy Biała; ”;
6) w § 32 po pkt 18 dodaje się pkt 18a w brzmieniu:
„18a) wykonywanie z upoważnienia Burmistrza Białej pozostałych zadań burmistrza wynikających z znowelizowanej w dniu 28 października 2017 r. ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę; ”;
7) uchyla się §36a;
8) w załączniku nr 1 do zarządzenia : „Struktura Urzędu Miejskiego w Białej Stanowiska pracy wraz z liczbą etatów”
w SAMODZIELNYCH STANOWISKACH PRACY uchyla się pkt 5;
9) w załączniku nr 2 do zarządzenia: „Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego w Białej”
do wykazu stanowisk, komórek organizacyjnych Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy bezpośrednio nadzorowanych przez Burmistrza skreśla się wyrazy: „Dorada-Burmistrza- Koordynator Projektu DB”
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Biała. § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2017 r. za wyjątkiem §1 pkt 3, 4, 5 i 6 który wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2018 r.
Zarządzenie Nr OR.120.27.2017 Burmistrza Białej z dnia 28-11-2017 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Białej.pdf (106,01KB)