Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Regulamin Organizacyjny

Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym, Burmistrz wykonuje zadania przy pomocy Urzędu Miejskiego.
Organizację i zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego określa Regulamin Organizacyjny, nadany przez Burmistrza w drodze:


Wersja archiwalna:


Regulamin Organizacyjny określa:
1) organizację wewnętrzną Urzędu
2) podział zadań i nadzoru pomiędzy kierownictwem Urzędu
3) zadania wspólne dla wszystkich referatów i samodzielnych stanowisk pracy
4) zakresy zadań referatów i samodzielnych stanowisk
5) organizację przyjmowania, załatwiania indywidualnych spraw obywateli
6) zasady opracowywania i wydawania aktów prawnych Rady Miejskiej i Burmistrza
7) tryb wykonywania kontroli w Urzędzie
8) zasady i tryb przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków obywateli
9) zasady podpisywania pism i decyzji