Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami
Koordynator do spraw dostępności.
Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r, o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz.1696 z późniejszymi zmianami), Burmistrz Białej na mocy swojego zarządzenia nr OR.120.9.2020 z dnia 11 maja 2020 r. wyznaczył w Urzędzie Miejskim w Białej koordynatorów do spraw dostępności.
Funkcje te pełnią:
- Dorota Solińska – Kierownik Referatu Organizacyjnego;
Urząd Miejski w Białej, Rynek 10; pokój nr 17 (drugie piętro), telefon 77 4388555, e-mail: ; - Sebastian Siorak – Informatyk;
Urząd Miejski w Białej, Rynek 10; pokój nr 9 (parter), telefon: 77 4388552, e-mail: informatyk@biala.gmina.pl - Aleksandra Sokołowska – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Zamówień Publicznych;
Urząd Miejski w Białej, Rynek 10; pokój nr 3 (parter), telefon: 77 4388542, e-mail: gkzp@biala.gmina.pl
Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy w szczególności:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Białej,
- przygotowywanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Białej i jednostek organizacyjnych Gminy Biała, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- sporządzanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i przedkładanie tegoż raportu Wojewodzie Opolskiemu oraz publikacja raportu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu.
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (571,95KB)