Zarządzenie Nr OR.120.18.2021 Burmistrza Białej z dnia 22-09-2021 w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Białej
Na podstawie art. 1042 § 2 i 1043 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy ( Dz.U.
z 2020 r. poz. 1320 ) zarządzam co następuje :
§ 1. W Regulaminie Pracy Urzędu Miejskiego w Białej ustalonym zarządzeniem Burmistrza Białej Nr OR.120.27.2020 z dnia 14 grudnia 2020 r. wprowadza się następujące zmiany:
1) w rozdziale VII w § 31 ust. 1 pkt b, otrzymuje brzmienie :
" na stanowisku robotnika gospodarczego, którego miejsce wykonywania pracy znajduje się w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Białej w następujących dniach o godzinach:
1 poniedziałek jest dniem wolnym od pracy,
2 wtorek w godz. od 8ºº do 17ºº,
3 środa w godz. od 8ºº do 16ºº,
4 czwartek w godz. od 8ºº do 17ºº
5 piątek w godz. od 8ºº do 17ºº
6 sobota w godz. od 8ºº do 13ºº "
§ 2. Zobowiązuje się Kierownika Referatu Organizacyjnego do przekazania treści niniejszego zarządzenia pracownikom Urzędu, przyjmując od pracowników stosowne potwierdzenie na piśmie.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia przekazania go pracownikom Urzędu Miejskiego w Białej do wiadomości.
Zarządzenie Nr OR.120.18.2021 Burmistrza Białej z dnia 22-09-2021 w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Białej.pdf