Zarządzenie Nr OR.120.30.2021 Burmistrza Białej z dnia 20-12-2021 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Białej
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym( Dz. U z 2021 r. poz. 1372 i 1834 ) zarządzam co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Białej nadanym zarządzeniem Nr OR.120.16.2020 Burmistrza Białej z dnia 27 lipca 2020 r. zmienionego zarządzeniami: Nr OR.120.12.2021 z dnia 29 czerwca 2021 r. i Nr OR.120.26.2021 z dnia 30 listopada 2021 r. wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 21 ust. 3 uchyla się pkt 13 i 14;
2) § 22 otrzymuje brzmienie:
„§ 22. 1.Zastępca Burmistrza – stanowisko z powołania przez Burmistrza. 2. Do zakresu działania i kompetencji Zastępcy Burmistrza należy w szczególności: 1) realizacja zadań Burmistrza w przypadku jego nieobecności; 2) podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub w przypadku niemożności pełnienia tych obowiązków; 3) koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem przez Gminę zewnętrznych środków finansowych; 4) nadzór i koordynacja nad tworzeniem i realizacją planów, w tym: strategii rozwoju Gminy, planu gospodarki niskoemisyjnej, planu zaopatrzenia w ciepło, energie elektryczną, programu rewitalizacji; 5) nadzór nad przygotowaniem i realizacją dokumentacji projektowych, programów funkcjonalno-użytkowych dotyczących inwestycji prowadzonych przez Gminę; 6) nadzorowanie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji i remontów prowadzonych przez Gminę; 7) współpraca z stanowiskiem ds. zamówień publicznych w Referacie Gospodarki Komunalnej i Zamówień Publicznych, wparcie i doradztwo przy prowadzonych przez to stanowisko przetargach publicznych; 8) współdziałanie z stanowiskiem ds. gospodarki nieruchomościami w zakresie prowadzenia w Punktu Obsługi Inwestora, w związku udziałem Gminy w projekcie „Standardy obsługi inwestora w samorządzie opolskim”; 9) wydawanie w imieniu Burmistrza decyzji administracyjnych, zaświadczeń i dokumentów, stosownie do udzielonego przez Burmistrza odrębnego upoważnienia; 10) składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy, w zakresie udzielonego przez Burmistrza upoważnienia; 11) przyjmowanie interesantów w sprawie skarg i wniosków; 12) wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem w Urzędzie kontroli zarządczej; 13) współdziałanie z Skarbnikiem Gminy w zakresie planowania budżetu i jego realizacji; 14) współdziałanie z Sekretarzem Gminy, wszystkimi kierownikami referatów, samodzielnymi stanowiskami pracy przy realizacji powierzonych przez Burmistrza zadań; 15) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza. 3. Zastępca Burmistrza bezpośrednio nadzoruje następujące komórki organizacyjne: 1) Referat Gospodarki Komunalnej i Zamówień Publicznych; 2) Referat Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Promocji. Przy oznaczaniu akt z zakresu prowadzonych spraw Zastępca Burmistrza stosuje symbol – ZB. ”;
3) w § 33 ust. 1 dodaje się pkt 27-28 w brzmieniu:
„27) realizacja zadań gminy wynikających z ustawy z dnia 29 października 2021 r. o ułatwieniach w prowadzeniu handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników; 28) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem w Gminie Punktu Obsługi Inwestora, w związku z udziałem Gminy w projekcie „Standardy obsługi inwestora w samorządzie opolskim” i umową w tym zakresie zawartą z Opolskim Centrum Rozwoju Gospodarki. ”;
4) załącznik nr 2 do zarządzenia „ Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego w Białej”, otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Biała.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2022 r. z wyjątkiem § 1 pkt 3, który wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Zarządzenie Nr OR.120.30.2021 Burmistrza Białej z dnia 20-12-2021 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Białej.pdf (248,52KB)