Dofinansowanie do usuwania azbestu na rok 2023
W związku z kontynuacją realizacji „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla miasta i gminy Biała na lata 2012 - 2032”, Burmistrz Białej ogłasza nabór wniosków o udzielenie w 2023 roku dofinansowania do usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Biała.
Nabór wniosków będzie trwał od 26 września 2022 r. do 15 listopada 2022 r.
W tym okresie osoby zainteresowane udziałem w programie, powinny złożyć w Urzędzie Miejskim w Białej w Sekretariacie, ul. Rynek 10, pok.13, komplet dokumentów.
Wzory wniosków oraz załączników można pobrać w Urzędzie Miejskim w Białej w Referacie Gospodarki Komunalnej i Zamówień Publicznych, ul. Rynek 10, pok. 1a oraz ze strony internetowej Urzędu www.biala.gmina.pl
Informujemy, że złożenie wniosku nie stanowi zobowiązania mogącego być podstawą roszczeń.
Dofinansowanie nastąpi w przypadku gdy Gmina Biała otrzyma dotację na zadanie z zakresu usuwania azbestu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Wykonawcą zadania obejmującego prace związane z usuwaniem azbestu na terenie Gminy Biała będzie jedna firma wybrana w drodze przetargu, która na zlecenie Gminy będzie dokonywać demontażu pokrycia lub innych wyrobów zawierających azbest oraz transportu odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia.
Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, objęte tym naborem, będą zakończone w terminie do 30 listopada 2023 r.
Niniejszy nabór jest ostatnim naborem na dofinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest z wykorzystaniem środków NFOŚiGW.
W roku 2023 nie będzie kolejnego naboru wniosków na usunięcie wyrobów zawierających azbest.
Szczegółową informację można uzyskać w Referacie Gospodarki Komunalnej i Zamówień Publicznych, ul. Rynek 10, pok.1a w godzinach pracy Urzędu – tel. (77) 4388557.
Oświadczenie właściciela.odt (6,75KB)